2017. október 19., csütörtök

A ruhásszekrényem, avagy hol lakik a kapszula ruhatár



A múltkori ruhatárolós álmodozásom után, úgy gondoltam, megmutatom nektek, hogyan is néz ki a mi szekrényünk. Álmaim gardróbjától nagyon mesze vagyok még, de szerencsére az egykori kiindulási ponttól is.
A "gardróbunk" gyakorlatilag egy folyosó, amiből a hálószoba és a fürdőszoba is nyílik. Lefotózni is alig tudtam a szekrényt, olyan kicsi a hely.
Régebben itt egy egymillió éves beépített szekrény volt. (Kezeket fel, aki még emlékszik a régi panelos beépített szekrényekre! A szüleimnél még mindig van belőle. :) Szörnyű állapotban volt, mégis sokáig együtt éltem vele. Aztán egyszer csak elegem lett belőle egy pár éve és ez került a helyére.
Szerencsére volt még kimaradva a járólapból, így miután kikerült a régi szekrény, el lehetett tüntetni a nyomait. Ezután ez a kis ruhásszekrény került ide. Bevallom ez volt a legolcsóbb, amit találtam. Valószínűleg találhattam volna olcsóbbat, de szebbet biztosan, ha használtat keresek, de akkoriban ez még nem jutott eszembe.
A fogantyúkat egyébként már le kellett cserélni, mert egy szép nap az egyik a kezemben maradt (eltört) és persze ugyan olyat nem találtunk sehol, így mindet kicseréltük. Mondjuk jót tett neki, azóta jobban néz ki.
A szekrénycsere idején lett végre helye a szennyestartónak is. Addig hol a hálóban, hol a fürdőszobában, de mindig útban volt.


A szennyestartó viszonylag új szerzemény. Nem olyan régen vettük. Sokkal nagyobb, mint a régi, így ritkábban fordulnak elő szennyeshegyek ebben a sarokban. Azért persze még mindig megesik.
A vásárláskor fontos volt, hogy ne műanyag legyen. Ez fából van. Ha egyszer tönkremegy, nem kell neki egymillió év, hogy lebomoljon. ;)

Ebben a szekrényben van gyakorlatilag az összes ruhánk. Kivéve azt a néhány kabátot, ami a fogason lóg. Most nézzünk egy kicsit körbe...


A felső, "székről elérős" szerkényben télikabátok, utazós neszesszerek, néhány épp nem aktuális ruhadarab, a Kedvesem fesztiválozós párnája és a '"zoknigyűjteményem' van. Azért gyűjtemény, mert annyi, de annyi zoknim volt, amikor elkezdtem a ruhatáram átválogatását, hogy egy hatalmas részt száműztem ide. Azóta, ha tönkre megy egy zoknim, innen pótlom. Még mindig nem fogytak el, de már alakul.
Van még egy kisebb rész is felül, ott a vendég ágynemű van.


Az akasztós részben van minden utcai darabom, plusz a Kedvesem vállfásai.
A ruháim egy része felakasztva van...


 ... a pulóverek, nadrágok és sálak pedig a szekrény aljában csücsülnek.


Az egyik alsó fiókban az otthoni, alvós, játszós darabjaim vannak. A másik ugyan ilyenben pedig a Kedvesem hasonló cuccait tartjuk.


Itt alulról a 2. polc az enyém. Fehérneműk, zoknik, harisnyák laknak rajta. Felette fürdőszobai cuccok vannak, mivel a fürdő fél karnyújtásnyira van.

Hát ilyen a mi gardróbunk, "sok jó ruha kis helyen is elfér" alapon.
A selejtezés előtt a felső rész tele volt az én cuccaimmal, plusz még egy hatalmas műanyag láda is a kamrában. Kb. két évembe telt, mire idáig eljutottam és nagyon boldog vagyok az eredménnyel. :)
Azért az ruhatárolós álmodozást továbbra is folytatom, hátha nemsokára lesz új szekrényünk...

Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése