2017. július 19., szerda

Ezt ettem ma 3. - Házi tejmentes jégkrém



Ebben a forróságban jól jön egy kis lehűlés és mi sem jobb eszköz erre, mint egy kis fagyi. :) Ezért nagyon boldog voltam, amikor pár hónapja felfedeztem a tejmentes jégkrémeket a boltban. Elég gyorsan is fogytak itthon, akárhányszor vettünk. Azonban egyre inkább kezdett zavarni a cukormennyiség, amit elfogyasztottam velük.
Így amikor megláttam az alábbi videót a múlt héten, mindjárt tudtam, nekem is ki kell próbálnom az otthoni pálcikás jégkrém receptet.


Mint általában, sokat most sem bajlódtam a méricskéléssel. Bedobtam egy konzerv két decis kókusztejet a turmixgépbe egy fél banánnal, némi málnával és mézzel (vegánok csinálhatják juharsziruppal), és másnapra csudafinom pálcikás jégkrém lett az eredménye.
A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy honnan szerezzek hozzá formát. De szerencsére pont jártunk az Ikeában, ahol találtam. :)



Te milyen egészséges recepttel küzdesz a hőség ellen? :)

Nóra


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése