2017. július 7., péntek

Mellékes projekt, avagy mivel tölti egy minimalista a szabadidejét





Az én hobbim

Nem tudom, hogy más minimalisták mivel múlatják a szabadidejüket, de nekem van egy hobbim, ami az elmúlt időkben nagyon el volt hanyagolva, pedig fontos számomra. Így annak jegyében, hogy eldöntöttem, a számomra fontos dolgokra fogok fókuszálni, leültem és időt szántam erre a nagyon kedves hobbimra: a fotózásra.
Készítettem egy "blogot", amin összegyűjtöttem a fotóimat. Azért csak idézőjelben blog, mert bejegyzéseket nem fogok írni rá. Csak a legkedvencebb képeimet fogom publikálni rajta.

Ő a fotós oldalam: Nóra fényképez


Hogy mik vannak...

Nagyon örülök, hogy időt szántam erre a projektre. Igazán boldoggá tett.
Milyen érdekes, hogy ha nem arra megy el a szabadidőm, hogy szétforgácsolom magam a napi teendők között őrlődve (amiknek egy részével, valljuk be, soha nem is kéne foglalkozni), akkor hirtelen milyen kreatív, hatékony és egyszerre jókedvű tudok lenni! (Igen, jól érzed, van ebben némi önirónia... Nem is kevés.)


Te mivel töltenéd legszívesebben a holnapi napodat?

Megvan a válasz? Akkor csinálj magadnak időt holnapra, hogy megtehesd! Ha valamiért nagyon nem megy holnap, legyen holnapután. ;) Mit fogsz csinálni?

Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése