2016. december 29., csütörtök

16 dolog, amit 2016-ban kezdtem el


Viszlát 2016! :)


Nem nagyon vagyok az a nosztalgiázó típus, de így év vége felé talán érdemes nem csak előre tekintenem, hanem kicsit hátrafelé is. Elgondolkodtam azon, hogy mit tanultam ebben az évben és összegyűjtöttem 16 dolgot, amit 2016-ban kezdtem el és nem fogom abbahagyni őket, mert jók és sok-sok pozitív hatásuk van az életemre. :)


1. Lelkiismeretesen különválogatni a szelektív hulladékot a kommunálistól
2. Kapszula- és felelős ruhatárat összeállítani
3. Podcastokat hallgatni
6. Erdőben sétálni csak úgy
7. Reggelente “naplót” írni
8. Vegán ételeket (is) készíteni
9. Teát inni
10. Természetes olajokat használni hidratáló és arc-, sminklemosó helyett
11. Microfiber takarító ruhákat használni
12. Minden reggel elrendezni az ágyat felkelés után
13. Púder- és alapozó ecsetet használni
15. Vészhelyzeti megtakarításra spórolni
16. Kitalálni, milyen az “álom életem” és lépéseket tenni a megvalósítás érdekében

Ez volt az első 16 dolog, ami eszembe jutott. Akár százig is tudnám folytatni a felsorolást. Sok minden történt velem ebben az évben és ezzel valószínűleg nem vagyok egyedül. A te listádon mik vannak?

Nóra



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése