2017. február 18., szombat

Egy minimalista naplója a Facebookon


Nincsen személyes Facebook profilom már több mint egy éve. Úgy éreztem, nem ad semmilyen értéket az életemhez, így letöröltem magam. Most mégis úgy döntöttem, szívesen adok még egy esélyt ennek a közösségi oldalnak. Elvittem tehát a blogot Facebookiába, annak reményében, hogy találkozhatom majd hozzám hasonló gondolkodású, érdeklődésű emberekkel és talán ők is könnyebben rám találnak így.

Egy héttel ezelőtt megkeresett egy minimalista blogger, aki látta az írásaimat és úgy gondolta, lehetnek közös témáink. Ezt meg vajon mire alapozta? :P :) Gondolom nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, igaza volt. Az elmúlt héten folytatott online beszélgetéseink sokkal inspirálóbbak voltak, mint azt valaha is gondoltam volna.
Látogassátok meg a blogját! Nemrég indult, de máris belecsapott a közepébe és nagyon érdekes témákat boncolgat.

Eddig azt hittem, hogy nekem az is elég, ha csak hallgatok/olvasok vagy csak írok az engem érdeklő dolgokról. És akiket én olvasok azok sosem olvasnak majd engem, akik pedig engem olvasnak, azokat én nem fogom olvasni soha.
Mindezt összegezve, már nyilvánvaló, hogy ez mennyire nem elég! :) Mivel itt a blogon nem igazán alakultak ki eddig beszélgetések, amiben titkon kicsit azért reménykedtem, hogy megtörténik, úgy döntöttem, megpróbálom a Facebookot. Lássuk mi sül ki a dologból...

Íme az oldal.



Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése