2017. február 9., csütörtök

Headspace – 1 hónapos ingyenes előfizetés – nyereményjáték :)




Decemberben kipróbáltam a Headspace nevű meditációs appot és annyira megtetszett, hogy a múlt hónapban vettem egy éves előfizetést. Mivel mostanában nagyon szorgalmasan gyakorlok és végigcsináltam 15 napot kihagyás nékül, megajándékoztak egy 1 hónapos ingyenes előfiztés kuponkódjával, amit itt szeretnék továbbadni.


Az elmúl két hónap során nagyon megszerettem a programot. Segít leülni és megcsinálni azt, amit egyedül nem sikerült. Nem kell azon aggódnom, hogy vajon jól csinálom-e, azt teszem-e, amit kell, mennyi ideig kéne az egyes fázisoknak tartania, stb, stb. Mindent tudnak helyettem.
Kevés  instrukció van a meditáció alatt, csak a feladatokra koncentrálnak. Előtte-uátna pedig beszélnek a technikákról, tanácsokat adnak. Tényleg azt érzem, hogy a céjuk, hogy megtanítsanak meditálni.

Ha szívesen kipróbálnád a vezetett meditációt és tudsz angolul, írd meg nekem kommentben. Vasárnap este 8-ig várom a jelentkezőket. Ha egynél több embert érdekel, akkor sorsolni fogok a nevek között. :D
(Szükséges nyelvtudás: nem túl bonyolultak az instrukciók, de azért kell hozzá egy biztosabb tudás, hogy ne arra figyelj vajon mit mondanak, hanem a feladatokra tudj koncentrálni.)

Ha esetleg későn olvasnád ezt a bejegyzést, de érdekel a dolog, látogass el a Headspace honlapjára. Az első 10 nap az alapozókurzusukból mindenkinek ingyenes. Én is azzal kezdtem.

Az appot megtalálhatod az App Store-ban és Google Play-en. Sajnos Windows platformra nincsen (nekem pont ilyen telefonom van), de egyszerűen számítógéppel, neten is elérhető. Úgyhogy senki nem marad ki a jóból. :)

Nóra

2 megjegyzés:

  1. Szia Nóra!

    Régóta követem a blogod, és meg kell mondjam nagyon tetszik. Ez nem csak valamiféle udvarlás, tényleg jók az írásaid!
    Tudom kicsit későn, de szeretnék bejelentkezni a "nyereményjátékra". Ha megnyerem, biztos hogy a Kedvesemmel fogjuk kipróbálni!
    Baráti üdvözlettel: Yola

    VálaszTörlés