2017. február 2., csütörtök

Minimál sminkkollekció


Sokat írtam már arról, hogyan próbálom kiválogatni a dolgaimat és mindenből csak azokat megtartani, amiket tényleg szeretek és/vagy hasznosak számomra. Eddig csak a ruhatáramról beszéltem bővebben. Éppen ideje, hogy bekukkantsunk egy másik "fiókba" is.

Sosem volt sok sminkem, ez tény. De az is igaz, hogy nem is volt még annyira kevés, mint most.
Biztosan sokan vagytok, akik nagyon szerettek sminkelni és több dologra van szükségetek, akár sokkal többre. Szerintem, amíg minden egyes darabot imádsz és használsz is, addig nem számít, hogy mennyi van belőlük. Nekem most ennyi az annyi.
Az imádatról megjegyezném, hogy sajnos nem mindent szeretek igazán, amit használok. Régebben megvoltak az állandó kedvenceim. Aztán amikor megtudtam, hogy a kozmetikumok, amiket nap mint nap használunk, milyen káros hatással vannak az egészségünkre, úgy döntöttem, lecserélem gyakorlatilag mindenem. Ez a folyamat már évek óta tart és még nem ért teljesen véget. Ahogy fogytak a régi sminkjeim, úgy kerestem helyettük egészségesebbet. Ma már nagyrészt natúrkozmetikumokat használok. Viszont a sok próbálkozás ellenére, még nem mindenből sikerült megtalálnom a nekem való terméket.

Elöljáróban még annyit megemlítenék, hogy a fókusz nálam most azon van, hogy kitisztítsam a bőröm. Bár az elmúlt fél-egy évben sokat javult, még mindig van némi akném, mitesszerem pedig bőven. Szeretnék szép, egészséges bőrt. Utána lehet, hogy még ennyi sminkem sem lesz. Vagy éppen ellenkezőleg, lehet, hogy jobban megjön a kedvem a dologhoz. Ki tudja...

Az én kollekcióm

Natúrkozmetikumok.
Nagyon szeretem őket. Nincs teljes fedésük, de a hibák nagy részét eltakarják vagy halványítják és természetes hatást kölcsönöznek a bőrnek.
Kis negatívum, hogy a púder nagyon gyorsan fogy és ezért a szép, de masszív tartóját elég sűrűn kell kidobálnom. Jó lenne, ha lehetne utántöltőt kapni hozzá, mert így úgy érzem, nagyon sok szemetet csinálok vele.
Plusz pont a márkának, amiért van nagyon világos, így az én bőrömnek is megfelelő árnyalatuk.
Jó szívvel ajánlom mindhárom terméket.

Natúrkozmetikum.
Na, ez aztán fed! Ha nagy a baj (sok a pattanásom), mindig ehhez nyúlok.
Itt is jár a plusz pont, amiért ebből is van számomra megfelelő világos árnyalat.
Jó szívvel ajánlom.

Natúrkozmetikum.
Nagyon tartós, nem mázgálódik. Magasan a legjobb natúr szempillaspirál, amim valaha is volt.
A hosszabbítós verziót választottam belőle, de úgy tűnik, inkább azt várnám, hogy dúsítson, mert nem érzem elég dúsnak a szempilláimat vele. Persze ez nem az ő hibájuk, valószínűleg nekem kellett volna másfélét vennem.
Ez az USA-ból van. Ha valaki tudja, hogy lehet hozzájutni Magyarországon, kiabáljon légyszi! Kipróbálnék belőle egy másik fajtát.
Ajánlom.

Natúrkozmetikum.
Sajnos nem sok jót tudok elmondani erről a termékről. Az egyetlen előnye, hogy nagyon jól egymásra építhetők a rétegek és hatalmas szempillákat lehet vele varázsolni. Viszont nagyon csomósodik, sokszor magától lepotyog és Isten ments, hogy esetleg hozzáérj a szemedhez, mert egyből lejön az egész. Az applikátort a mai napig nem sikerül megszoknom, pedig elég sokat használtam...
Néha még előveszem, ha csak egy icipici sminkre vágyom, amitől könnyen és gyorsan meg tudok szabadulni. Mert ami igaz az igaz, egy másodperc alatt le lehet mosni, akár sima vízzel is.
Nem életem legrosszabb natúr szempillaspirálja (azt pár használat után kivágtam a kukába), de ahogy mondani szokták: a jó az nem ilyen.
Nem ajánlom.

Natúrkozmetikum.
Nem vagyok túl jártas szemhéjtus ügyben. Ez életemben a második. Ráadásul még csak most vettem. Így nem tudok túl hiteles képet festeni róla.
Első látásra okénak tűnik. Eddig kétszer próbáltam ki. Még gyakorlom, hogy lesz egyenes az a vonal... De lehet vele vékonyat, vastagat húzni, szerintem rendben lesz. Bár kicsit fura, hogy olyan kemény az ecsetje.
Nem merem ajánlani, mert fogalmam sincs, hogy milyen is egy jó szemhéjtus. :)

Natúrkozmetikum.
Halványan és erősen is szép hatása van. Tartós.
A színével nem vagyok teljesen kibékülve (nyilván én választottam, nem a gyártó hibája), ezért nemrég vettem egy új pirosítót...
Ajánlom.

Natúrkozmetikum.
A kollekcióm legfrissebb darabja ez a por állagú ásványi smink. Gyönyörű szép, természetes hatású, tartós pirosító.
Most találtam rá a márkára és nagyon ígéretesnek tűnik. Alig várom, hogy más termékeiket is kipróbálhassam!
Jó szívvel ajánlom.

Nem natúrkozmetikum.
A legtartósabb rúzs, amit valaha láttam. Egy nap egyszer kell használni és végig kitart. (Na jó, ha nagyon-nagyon hosszú napod van, használd kétszer!)
Itt a minimalista énem legyőzte a természetességre törekvő énemet. Mert hát szépek, szépek a natúr rúzsok, de mire megyek vele, ha 30 percenként kell használnom őket...?
Ajánlom.

Natúrkozmetikum
Szép. Tartósabb, mint egy sima rúzs. Teljes szájra szoktam használni, nem csak kontúrnak. Ha nem eszem, pár óráig fennmarad.
Nálam pirosítóként is megállja a helyét.
Ajánlom.

Remélem ez a kis lista segítségedre lesz, ha te is álmaid sminkjét keresgéled. :) Ha van tipped, hogy mit érdemes még kipróbálni, örülnék, ha megosztanád velem kommentben.

Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése