2017. szeptember 30., szombat

Marie Kondo giveaway


Kedves Mindenki!

Maci és én úgy döntöttünk, hogy megválnánk szeretett és agyonolvasott (de egyébként jó állapotban levő) Marie Kondo könyvünktől, mivel úgy érezzük, már nincs mit tanulnunk belőle.

Ha van valaki, aki szeretné megkapni a könyvet, kérem jelezze lent a Megjegyzésekben. Örömmel elküldöm neki postán. :)
Az ajánlat egy hétig érvényes (okt. 7-ig). Ha egynél több ember jelentkezne rá, akkor sorsolok. Ha viszont addig nem találok itt új gazdit a könyvnek, akkor eladományozom, vagy ilyesmi...

Nóra

20 megjegyzés:

  1. Szia. Én szeretném a könyvet. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Nora, en is szeretnem. Es megigerem, hogy tovabbadom en is, ha eljon az ideje (persze ha nyerek a sorsolason ;)). Szep napot, Zsofi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsófi! :) Talán legközelebb ;)

      Törlés
    2. Szia,

      Hat hiaba izgultam egesz heten...;) Jo olvasast Noryta es szep hetet mindenkinek! Zsofi

      Törlés
  3. Kedves Nóra! Én is szeretném a könyvet. Sajnos a könyvtárban mindig kiveszik előlem. :) Köszönöm az esélyt!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Nóra! Annyiraaaa szeretném *---* remélem hozzam fog kerülni

    VálaszTörlés
  5. Szia Nóra, ha szeretnél még tanulni Marie Kondótól, nekem megvan a második része angolul (Spark Joy, .epub formában), ha érdekel, akkor át tudom Neked küldeni:) Nia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nia! Hú, nagyon szeretném!!! :) Köszönöm szépen!! :)

      Törlés
  6. Szia!
    Én is nagyon szeretném, könyvtár kb. esélytelen �� És jó lenne a gyerekeknek még időben megtanítani ezeket ��
    (! "Papír nélkül" ne add fel senkinek! Úgy értem: ajánlva/automataba stb. jó, de ne vesszen el ��)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági, hogy jelentkeztél :)

      Törlés
    2. Szia Ági!
      Még egyszer sorsoltam, mivel az eredeti nyertes nem jelentkezett.
      Kérlek, ha látod ezt az üzenetet, írd meg nekem email-ben, hogy hova küldhetem a könyvet! :)

      Törlés
    3. Megérkezett, köszönjük az egész (nagy) család nevében! Sokan fogják olvasni 🙂

      Törlés
  7. Maci kisorsolta a Marie Kondo könyv új tulajdonosát.
    Gratulálunk Norytának! :)
    Noryta, emailben vagy Facebookon várom a jelentkezésed. :)

    VálaszTörlés
  8. Sajnos nem jelentkezett az eredetileg kisorsolt nyertes a Marie Kondo könyvre, így ma sorsoltam újat.
    A nyertesünk: dobiagi
    Remélem Ágit sikerül elérnem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most láttam, hogy írtál, remélem, megtalál a válaszom is! Nagyon köszönöm 🙂

      Törlés
  9. :) A nora.kelemen@gmail.com-ra légy szíves küldd el a neved és a postacímed. Köszönöm :)

    VálaszTörlés