2017. december 10., vasárnap

Merj álmodni! - A vonzás törvénye


Néhány hete végigcsináltam egy kb. 20 perces vezetett meditációt arról, hogy hogyan képzelem az álom otthonomat... Furcsán hangzik? Talán. Első látásra nekem is az volt egy kicsit, pedig mostanában minden nap meditálok. Persze nem így. De úgy döntöttem, kipróbálom és megérte, mert egy csodaszép házat és kertet láttam egy gyönyörű helyen. Ez az egyszerű kis gyakorlat segített kapcsolatba kerülni azzal, mi is az, amire igazán vágyom. A milliónyi ház hirdetésének végéigböngészése után kezdtem kicsit elveszíteni a fonalat és főleg a lelkesedésem. Ez viszont egycsapásra visszahozta a lendületem és már az álmaimat is sokkal tisztábban láttam.

A vonzás törvénye

Nade, miért is csináltam meg ezt a vezetett meditációt? A vonzás törvénye miatt, ami nagyon leegyszerűsítve arról szól, hogy azt vonzod be  az életedbe,  amivel sokat foglalkozol. Azaz, ha folyton lehangoló és rossz gondolataid vannak, akkor inkább a negatív dolgokat fogod meglátni és magadhoz vonzani. Míg, ha bizakodó vagy, pozitívan látod a világot és a legjobbra számítasz, azzal kaput nyitsz az életedbe a jó dolgoknak.
Sokáig furcsán néztem, amikor a vonzás törvényéről olvastam, vagy hallottam. Nem igazán akartam elhinni, hogy ez igaz lehet. Eleinte vissza is utasítottam az efféle tartalmak fogyasztását, mert humbugnak gondoltam az egészet. Aztán valahogy lassan, de biztosan mégis beszivárogtak az információk a látókörömbe és végül úgy döntöttem, adok neki egy esélyt.

Ez tényleg működik?

Nem vagyok még nagy gyakorló, most próbálom megérteni, hogyan is megy a dolog, de azt kell mondanom, igenis működik.
Számomra a legkevésbé hihető történetek mindig a pénzhez  kapcsolódtak. Tudod, amik arról szólnak, hogy emberek hogyan vonzanak be pénzt az életükbe. Így természetesen ezzel kezdtem a kísérletezést, lássuk bejön-e alapon.
Zoey Arielle, az egyik kedvenc YouTuberem, azt tanácsolta egy videójában, hogy fogj egy cetlit és írj rá egy neked szimpatikus mondatot, majd rakd a pénztárcádba, és hordd magadnál. Én a "több pénzem van, mint amire szükségem van" mondatot választottam. Leírtam, elraktam. Plusz, amikor úgy alakul, elismétlem magamnak. Sőt a kedvesemmel viccelődni is szoktunk ezen, ha épp beillik egy-egy beszélgetésbe, hogy nekünk bizony több pénzünk van, mint amire szükségünk van. Ez igazán ártalmatlan kis játék. És bár félig magam sem hittem benne, az élet bebizonyította, hogy hatásos.

A kísérlet sikerült

Szóval azt szokták mondani, hogy ha elkezded manifesztálni a pénzt az életedbe, akkor olyan helyekről fog megjelenni, amiket nem is képzeltél volna. Ezen a ponton már tejes szkepticizmusban voltam: "Az biztos nem történhet meg, hogy én csak úgy valami meglepi módon kapjak pénzt... Olyan nincs. De - gondoltam -, egy fizetésemelés jól jönne."
Aztán elkezdtek beesni a kisebb összegek... Először nem tudtam, hogy ez most új, vagy amúgy meg szokott történni máskor is, csak eddig nem figyeltem oda az ilyesmire: Egy ajándékkupon, mert nem pont olyan terméket kaptam egy webshopból, ami a leírásban volt, egy kis szülinapi pénz a szüleimtől, egy ajándék leggings, volt némi fizetésemelés is, ahogy eredetileg gondoltam, plusz egy kis nem várt túlóra, stb. Kicsi dolog, amik ha összeadódnak, már egyáltalán nem is olyan kicsik. Nagyon örültem nekik és hálás voltam értük, de még nem voltam meggyőzve.
Aztán jött a bumm. Kicsit hosszadalmas volt a dolog, de lényeg, hogy kaptam egy hatalmas adóvisszatérítést, amiről azelőtt több síkon fogalmam sem volt, hogy jár nekem. Nem tudom kinek mennyi a hatalmas, nekem ez határozottan az, kb. 300 000 Ft-ot kaptam a NAV-tól. Úgyhogy, ha engem kérdeztek, a vonzás törvénye működik.
(Itt jegyezném meg, hogy ha laktózérzékeny vagy, akkor képzeld, jár neked adókedvezmény. Hogy nem tudod az vagy-e, de gyanús? Elvileg a magyar lakosság 10-15%-a, de vannak, akik szerint inkább 30% laktózérzékeny. Csak sokan nem tudják magukról.)
A vonzás törvénye persze egyáltalán nem a pénzszerzésről szól. Bármit tudsz manifesztálni az életedbe. Tényleg, akármit. :) A pénz csak egy nagyon jól számszerűsíthető téma. És ez volt a tesztköröm, mert úgy voltam vele, ha azzal működik, akkor mással is fog.

Egy vicces sztori

Van egy könyv, amivel már legalább egy éve szemeztem (Jen Sincerotól a Vagány vagy), de sosem találtam meg magyarul. Amikor a legjobban szükségem volt rá, akkor megemlítették egy YouTube videóban, újra rákerestem a neten, és csodák csodája, végre ott volt magyar fordításban. Még aznap el is rohantam a könyvesboltba, hogy megvegyem.
A vicc az egészben, hogy kb. azzal kezdődött az egész könyv, hogy: figyu már, hát a vonzás törvénye igazán működik! Akár akarod, akár nem.

Amikor elkezdtem írni ezt a bejegyzést, akkor ezt a részt szántam végszónak:
És mi van, ha mégsem működik?

Fog. Biztos vagyok benne.
Én most az álomotthonunkra koncentrálok. Nem tudom hol lesz, nem tudom mikor lesz, hogy megtaláljuk. És bár néha kicsit elszomorodom egy-egy pillanatban, mert hát ez nem egy egyszerű dolog, mindig emlékeztetem magam, hogy két dolog történhet:
1. végigszenvedem ezt az egészet és egy örök rossz élmény marad a házkeresés.
2: végigvigyorgom és előre örülök neki, hogy milyen szuper is lesz a mi kis otthonunk.
Úgyhogy nagyon boldog, izgatott és hálás vagyok érte, mert tudom, hogy ha eljön a  megfelelő idő, meglesz és szuper lesz és gyönyörű és imádni fogjuk. :)
Amúgy is, az még nem ártott meg soha senkinek, hogy az élet napos oldalát nézte, az árnyékos helyett. Nem igaz?

De végül ez lett a végleges végszó:
Örömmel jelentem, tényleg működött!! Azóta megtaláltuk a házunk, ami szinte még mindig hihetetlen számomra. De erről majd egy következő bejegyzésben beszámolok... ;)

Nóra

2 megjegyzés: