2016. július 15., péntek

Lakásprojekt félúton - nincs többé zsúfoltság, de milyen legyen a dekoráció?



Szabadságon vagyok két egész hétig. Amióta dolgozom, még sosem volt ilyen hosszú nyári vakációm. De semmi pánik! Nagyon jó vagyok szabadságon levésben. ;) Olyannyira, hogy úgy döntöttem, a mai posztot is lazára veszem: kevés duma, néhány fotó.

Amióta az eszemet tudom, vonz a lakberendezés. Imádom a jól megkomponált, szép tereket. Az utóbbi pár évben pedig elkezdett vonzani a minimalista dizájn.
Sok felesleges tárgytól megszabadultam az elmúlt fél évben, de még mindig van egy doboznyi és kétfióknyi dekorációm, plusz egy adag karácsonyfadíszem. Az előbb említett dobozban és fiókokban a legtöbb gyertya, mécsestartó és egyéb bigyóka téli témájú. Nincs mit tenni, meg vagyok veszve a karácsonyi dekorért. Azonban az utóbbi időkben már ezt is sokkal visszafogottabb formában csinálom. Ha dekorációról van szó (még ha az karácsonyi is), a kevesebb tényleg több.

Mostanában sokat foglalkoztat a gondolat, hogy hogyan díszítsem a lakást. Vannak pontok, ahol elégedett vagyok, vannak, ahol egyáltalán nem. Amiben biztos vagyok: kevés dolgot szeretnék látni, de azok mind olyanok legyenek, amit szeretek és akármeddig el tudom nézegetni.
Szerencsére a Kedvesem mindenben támogatja a bolond elképzeléseimet. Lásd 1: Nyaralás: "Ásványt akarok venni, keressünk ásványt, nagyon szeretnék hazavinni valami ásványt..." - Ez talán érezteti elszántságomat és az ő helyzetét is. :) És! Megtaláltuk az ásványt. Egy szép ametisztet. Már kint is díszeleg a nappaliban. Lásd 2: "Ki akarom festeni az erkélyt!!" (Megjegyzem, 8 éve minden nyáron ki akarom festeni az erkélyt, de persze soha.) És akkor ő megfogja a kis kezem és elvisz festéket, ecsetet, festőhengert, stb. vásárolni. Sajnos a jó részéből kimarad, mert dolgoznia kell. Szóval egyedül álltam neki a festésnek. Így a munka harmadik napján már látom: nem vagyok normális! Ilyenbe belefogni nulla tapasztalattal... :) 
Szóval a Kedves támogatja minden őrült ötletem. Így maximálisan ki tudom élni magam lakberendezésileg.

Ennyi elég is a szóból. Beszéljenek a képek helyettem a továbbiakban. Íme (fenti kép) néhány dolog, amit szeretek az otthonomban.

Nóra

Ui.: A kollázst egy online programmal csináltam. Amikor letöltöttem, akkor láttam csak, hogy voltak olyan kedvesek és rátették a saját vízjelüket. :( Nem volt lelkierőm újrakezdeni máshol... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése