2017. március 12., vasárnap

7 napos minimalista kihívás - 7. nap - Egy kis kényeztetés


Üdvözöllek a 7 napos minimalista kihívás záró napján!

A hetedik és egyben utolsó kihívás
Főzz magadnak valami finom, egészséges ételt. Ne bonyolítsd túl a dolgot. Válassz egy egyszerű receptet, amihez vannak otthon hozzávalóid.
Ha nem tudsz főzni egyáltalán és nem akarsz kockáztatni, kérd meg egy barátodat vagy családtagodat, hogy csináljátok együtt.
Tippek, gondolatébresztők:
A legjobb étel az igazi étel. :) A friss, jó minőségű, teljes ételek a legegészségesebbek és a legfinomabbak.

Egy kis személyeskedés:
Nálunk egy nagyon finom francia hagymaleves került az asztalra. A Kedvesem érdeme volt a dolog. :)
Vegán módra készült, így volt némi változtatás a recepten:  a vajat kókuszzsírra, a csirkelevest zöldségre (azaz otthon készült "zöldségleves paszta" + víz keverékére), a sajtot vegán sajtra cseréltük. A sütős bagett helyett pedig pirítóssal tálaltuk.


További inspirációért nézd át a témához kapcsolódó korábbi bejegyzéseket:

A hét összegzése
Nagyon jól éreztem magam a kihívás alatt és boldog vagyok a végeredménnyel.
Két hete csináltam végig és akkora lendületet kaptam tőle, hogy azóta sem tudtam abbahagyni a szelektálást. A tavasz beköszöntével megerősödött bennem a tisztulásra való vágy. Így erősen gondolkodom egy nagytakarításon is. A takarítás enyhén szólva nem az erősségem. Lehet, hogy arra is ki kéne találnom egy kihívást... Hátha akkor könnyebben menne. :D
Remélem te is jól érezted magad a feladatok elvégzése során és sikerült valami kis pluszt csempészni a hétköznapjaidba! :) Ha van kedved, oszd meg velem a tapasztalataid. Nagyon kíváncsi vagyok!!

Köszönöm, hogy velem tartottál! :)

Nóra


3 megjegyzés:

  1. Kedves Nóra!

    Véget ért az egy hetes kihívás, és azt hiszem, sokat okultam belőle, még ha nem is tudtam teljes intenzitással csak erre figyelni:)
    Szombaton végül nem sok ruhát szelektáltam ki, mert épp pár hete tartottam egy nagy gardrób-rendezést, és akkor elég sok ruhámat kiválogattam már. Ezek most félre vannak téve egy eldugott helyre, azt tervezem, hogy majd adományboltba fogom elvinni őket.
    Azt hiszem, a legjobb dolog, amit tanultam, az az volt, hogy naponta foglalkoztam ezzel gondolatban, így a hét végére már eléggé ráállt a gondolkodásom a témára:) és mivel szombaton pont új hónap kezdődött, el is kezdtem a 30 napos minimalista kihívást. Egyelőre még könnyű, de kíváncsi vagyok, mi lesz majd a 20. napon... Meg persze szabályokat kell magamnak lefektetnem a vásárlás terén is, hogy ha már selejtezek, akkor ne kerüljenek be új dolgok a lakásba, csak ha feltétlenül muszáj.
    Nagyon köszönöm, hogy feltetted ezt a kihívást, tényleg nagyon hasznos volt!
    Szép napot kívánok!

    Cili

    VálaszTörlés
  2. Persze hogy kifelejtettem a hozzászólásomból pár gondolatot:) az egyik, hogy én is lendületet kaptam tőle, ahogy Te is írtad, folyton azon kapom magam, hogy figyelem, mit lehetne még kiselejtezni (persze azt is figyelve, hogy ami jó állapotú, azt ne kidobjam, hanem eladományozzam, hátha másnak hasznos lehet:))
    A másik, hogy a Headspace valami egészen szuper, köszi, hogy ajánlottad! Ez is lendületet ad, csak másként:) sokkal jobban megy utána a munka is!
    Még egyszer szép, napos napot!

    Cili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cili!

      Nagyon jó ezt "hallani" :) Örülök, hogy a tapasztalataim segítettek lendületet szerezni!
      Jó szórakozást kívánok a 30 napos kihíváshoz! Biztos vagyok benne, hogy nagyon fogod szeretni! :)

      Nóra

      Törlés