2017. március 4., szombat

Update - Tavaszi kapszula ruhatár (2017) - Zara Join Life, a korlátozottan elérhető kollekció

Ma bementem egy debreceni Zarába, mert szerettem volna felpróbálni az egyik Join Life-os felsőjüket. Végignézegettem (nagyjából) a kínálatot. Egy Join Life-os ruhát találtam, annak nagyon megörültem, mert, gondoltam, akkor az én kiszemeltem is itt lesz valahol... De nem találtam.
Megkértem egy eladót, hogy segítsen. Kiderült, hogy nem nagyon tartanak a kollekcióból Debrecenben. Egy-két budapesti üzletben forgalmazzák. Azt ajánlotta, hogy az online shopból rendeljem meg.
Ahogyan megörültem, amikor megtudtam, hogy van ez a kezdeményezés, olyan csalódott vagyok most, hogy tudom, számomra nem igazán elérhető. Kíváncsi vagyok, eljutnak-e valaha mifelénk is ezek a ruhák. Mindenesetre egy ideig biztosan nem fogok bemenni az üzletbe...

Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése