2017. május 20., szombat

Ezt ettem ma 2.


Jelentkezem egy újabb Ezt ettem ma bejegyzéssel. (Azaz pontosabban: ezt ettem múlt szombaton.)

Reggeli


Zabkása fagyasztott eperrel, szederrel, mézzel, fahéjjal, őrölt lenmaggal és egy kis vegán csokis mogyorókrémmel.
(A kását 1 rész kisszemű zabpehelyből, 1 rész vízből és 1 rész növényi tejből, legtöbbször zabtejből szoktam főzni.)


Tízórai


Nem volt ötletem, így ettem, amit találtam. Almát mogyoróvajjal.
Vásárlási tipp: A mogyoróvajnak érdemes megnézni az összetevőit mielőtt megveszed. Az enyém 100% mogyoróból van, egy pici só hozzáadásával. De nagyon sok olyat árulnak a boltban, ami cukorral vagy épp pálmaolajjal van feltöltve.
Merészebbek készíthetnek is maguknak otthon. Én még nem próbáltam.


Ebéd


Az ebédet házon kívül sikerült elfogyasztanunk a kedvenc helyemen, a város egyetlen vegán éttermében. Egy vásárlós délelőtt után estünk be hozzájuk (igen, a minimalisták szoktak vásárolni!), alig várva, hogy megkaparinthassuk ezeket a céklaburgereket. Isteni volt!


Uzsonna
Szerintem a feni képet látva elég egyértelmű, hogy uzsonnára ezen a napon nem volt szükségünk. :)


Vacsora



Kedvesem remekműve a (vegán) krumplileves egy kis szójatejföllel, valamit második fogásként a háttérben meghúzódó 3 perc alatt összedobott salátámmal, ami sok-sok zöldből, maradék zöldségből, pirított tökmagból és olívaolajos pirítósból állt.


Vacsora és lefekvés közötti meghatározhatatlan nevű étkezés


A kihagyhatatlan süti, amit az étteremből hoztunk. Répatorta és almáspite. <3
Komposztálható dobozban van, amit úgy szoktak kiadni, hogy egy dobozba egy süti jár, de a lány a pultnál már tudja, hogy mi szeretünk "spórolni" a szeméttel és mindig nagyon kedvesen beletuszkolja mindkettőt egybe.


Ma is épp szombat van. Te mit ettél ma? :)

Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése