2018. április 27., péntek

Közösségi könyvesszekrény



A költözés előtti lomtalanítás során találtam néhány könyvet itthon, amikre már nincsen szükségem. Úgy döntöttem, itt az ideje megnézni a debreceni közösségi könyvespolcot és egyúttal elvinni a kiválogatott darabokat.
Évek óta látom az interneten, hogy léteznek utcai "hozz egy könyvet, vigyél egy könyvet" könyvtárak a nagyvilágban és mindig is nagyon tetszett az ötlet. Büszke vagyok a városomra, hogy nekünk is van egy ilyenünk. :)
Én mostantól szerintem ide fogom hozni a már feleslegessé vált olvasnivalókat. (Meg persze, ha olyan témájú az olvasmány, akkor titeket is meg foglak kérdezni, hogy nem kéri-e valaki, ahogy azt már korábban is megtettem.)
Ti milyen kreatív lehetőségeket ismertek a könyvek "továbbajándékozására"?

Nóra

1 megjegyzés:

  1. Erről a könyvcseréről a rádióban hallottam. Jó ötlet!
    Korábban kórházba vittem be könyveket, mert észrevettem,
    hogy keletje van a gyógyult betegek által ott hagyott könyveknek.
    Azon az osztályon hosszabb időt töltenek az emberek, de a könyvek
    elég drágák sokak számára.
    Debrecennek gratulálok!

    VálaszTörlés