2018. május 26., szombat

Ezt ettem ma 4. - Egyszerűen, gyorsan




Most, hogy egész nap itthon vagyok, elmúltak a "reggeli" rosszullétes evésproblémáim és van szép új konyhám is, nagyon élvezem az evést. Ezért tegnap reggel gondoltam egyet, és úgy döntöttem, végigfotózom, hogy mit eszem aznap. Akkor még nem sejtettem, hogy ez egy olyan nap lesz, amikor nem lesz erőm főzőcskézni. Majdnem egész nap feküdtem, nem voltan túl jól. Így véletlenül egy "hogyan együnk jót gyorsan" napot sikerült összehozni.
(A fényképezőgépem még mindig nem szedtem elő a költözős kupacból, így ma mobilos képeket hoztam.)


Reggeli (fenti kép)

Aprószemű zabpehely, chia mag, banán, eper, zabtej. Egyszerű és nagyszerű. Csak gyorsan összeöntögettem őket, mert már nagyon éhes voltam.


Tízórai



Egy kis cseresznye, mert nemcsak az epernek van szezonja.


Ebéd


Mivel nem ettem túl sokat tízóraira, így hamar megéheztem és egy korai ebéd következett.
Egy gyors salátát dobtam össze a következőkből: paradicsom, retek, újhagyma, zöldsaláta, uborka és konzerv lencse. Olívaolajos öntetet  tettem rá (olaj, mustár, zöldfűszer keverék, citromlé, só, juharszirup). Mellé  pedig egy kis csicseriborsó kolbászt (nem csináltam, vettem) és pirítóst ettem.



Délután szerettem volna kísérletet tenni egy cseresznyés pite megsütésére, de annyira fáradt voltam, hogy nem tudtam belekezdeni. Így desszertnek gyümölcsfagyi volt, amit egy barátnőmék hoztak a hétvégén. Hogy feldobjam, leöntöttem egy kis málnás csokiöntettel. (Csak összemelegítettem fagyasztott málnát és vegán csokikrémet.)


Uzsonna


Hummuszos szendvics (bolti hummuszból) paradicsommal és rukkolával.


Vacsora


Mivel tényleg egész nap nem voltam jól, úgy döntöttem, legjobb lesz, ha a vacsi is pillanatok alatt elkészül. Így a délről maradt salátát turbóztam kicsit fel. Tettem bele egy konzerv bébirépát és ezúttal tartárral tálaltam (szójajoghurt, majonéz, só, bors, citromlé, juharszirup - ha te vegánra szeretnéd, akkor persze vegán majonézt használj). Ment még rá egy kis Violife vegán mozarella és (ami a képről lemaradt), a maradék füstölt csicserikolbász. Sütöttünk hozzá bolti gyorsfagyasztott rösztit és már kész is voltunk.
Szívesen ettem volna mellé egy főttojást is, de mire ez eszembe jutott már kész volt a kajcsi és nem bírtam volna kivárni, hogy megfőjön a tojás is. Így ennyiben maradt a dolog. És igazából nem is hiányzott belőle. Így is szuper lett.

Ti mit készítetek, amikor gyorsan szeretnétek egészségeset enni?

Nóra

2 megjegyzés:

  1. Biztosan jó kis bolt lehet a közeletekben, hogy többféle friss zöldség és gyümölcsök is voltak
    otthon.
    Jó kis ételeket készítettél!
    Már jól vagy, remélem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, egész jól vagyok. :) És hát van bolt is, piaci is nagyon közel, de egyébként a friss zöldség-gyümölcs nagy része, ami a bejegyzésebn van, a szülők kertjéből jött (a retek, a saláta, a hagyma, a cseresznye és az eper is). Nagy szerencsénk van, hogy ilyen jól el vagyunk látva! :)

      Törlés