2018. június 27., szerda

DIY újrahasznosítás - csősálból díszpárna



Volt egy nagy rózsaszín kötött sálam. Mindig nagyon tetszett, de nagyon ritkán hordtam. Nem igazán volt praktikus és nem is állt valami jól. A költözés előtt majdnem kilomtalanítottam. Aztán mégsem vitt rá a lélek. Viszont azt már tudtam, sosem fogom hordani.
És akkor jött a kérdés: eladományozni nem akarod, hordani nem akarod, akkor mégis mit akarsz vele csinálni? A válasz pedig másodperceken belül megérkezett: lehetne belőle díszpárna.

Nem vagyok egy nagy varrótehetség. Néhány lyukat és leszakadt gombot tudok csak kijavítani, nem túl magas minőségben, de azért belevágtam.
Mivel egy vastag kötött anyagról van szó, elvész benne a cérna, nem látszik, hogyan lett összevarrva, így nyugodtan lehetett hibázni. Az egyik oldalát tehát összeöltögettem, a másik, nyitott oldalára pedig patentokat varrtam. Aztán vettem bele egy díszpárna belsőt és már kész is voltam.
A belső egyébként a Jyskből van. (Azért szeretek oda járni, mert a legtöbb textílián van OEKOTEX címke.)

Nem vagyok egy nagy DIY típus, így különösen örültem neki, hogy sikerült egy kis újrahasznosítós projektet becsempészni a mindennapjaimba és nem ment kárba a szép sálam.

Nóra






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése