2018. június 16., szombat

Ezt ettem ma 5.


Ismét egy ezt ettem ma poszttal jelentkezem. Teljesen spontán ételek kerültek bele, mint mindig. Amit találok itthon alapanyagot, azt használom. Nem tervezek előre.
Imádok enni, és mivel mostanában nagyon sokat ülök itthon, van módom kiélni magam a konyhában. Bár azt hozzá kell tennem, hogy elég lusta szakács vagyok. Általában nagyon egyszerű ételeket szoktam csinálni. Nem tudom, mennyire örültök neki, hogy "elárasztom" az internetet a mindennapi betevőmmel. De én egyelőre nagyon élvezem. Remélem tudtok 1-2 ötlet meríteni belőle ti is. :)
Megint csak telefonnal fotóztam, mert lusta vagyok. Bár bevallom, örülnék, ha szebb képeket csinálna a telóm... Ideje lesz elővennem a fényképezőgépet.


Reggeli (fenti kép, tejmentes vegetáriánus)

Egy egyszerű melegszendvics: teljes kiőrlésű kenyéren majonéz, egy kis maradék bazsalikomos paradicsomos (bolti) szendvicskrém, paradicsom, Violife vegán sajt, só, bors. Mellé pedig egy kis uborka.


Tízórai (vegán)


Smoothie, avagy mandulás rizstej, fagyasztott banán és meggy, néhány szem aszalt datolya és egy kis kendermag fehérje por összeturmixolva.


Ebéd (vegán)


Rizstészta cukkinis bazsalikomos szósszal, maradék fagyasztott zöldséggel és egy nyers paradicsommal.
A szószhoz összedaraboltam a cukkinit, kicsit megsütöttem serpenyőben, majd összeturmixoltam kókusztejjel, egy marék friss bazsalikommal (van egy nagyon boldog tő bazsalikom a konyhaablakban és én ez nap mint nap igyekszem is kihasználni) és fokhagymával, sóval, borssal.  Végül mindezt visszaöntve a  serpenyőbe picit összefőztem fagyasztott kukoricával és egy adag vegyes fagyasztott zöldséggel.


Uzsonna (vegán)



Cseresznyés pite. :) Ezt a receptet használtam.
Majdnem sikerült is követni az utasításokat. A tésztájába mondjuk jó lett volna rakni egy csipet sót, ez nem volt leírva sajnos. Plusz a cseresznyét én jól megszórtam fahéjjal. A fehérliszt egy részét pedig kicseréltem teljes kiőrlésűre.


Vacsora (tejmentes halas)


Az ebédnél már látott szószt ezúttal barnarizzsel és egy kis sült lazaccal tálaltuk. Nekem a rizst, a Kedvesemnek pedig a halat sikerült elsózni, úgyhogy utólag erre is vágtunk még egy halom nyers paradicsomot, hogy ehetővé tegyük a művünket. Hát igen, ilyen balesetek bizony megesnek. :)


Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése