2018. június 20., szerda

Minimalista előszoba - inspiráció



Az új otthonunkban van egy kicsi előszobánk. Kicsi, mert egy kis folyosó az egész, mégis nekem hatalmasnak tűnik ahhoz képest, amink régen volt. Így nagyon izgalmasnak találom, hogy végre van egy kis játékterem rendezkedni a ház legelső helyiségében. Funkció és szépség, ezeket szeretném vegyíteni egymással.
Az előszoba az első hely amit látunk, amikor hazaérünk, így nagyban befolyásolhatja a hangulatunkat. Rendetlen, zsúfolt, vagy megnyugtató, szép látvány fogad amikor megérkezünk? Igazán nem mindegy.

Már nagyon jól alakul ez a helyisége a kisháznak, de még nincs teljesen befejezve. Így ma is, mint a legtöbbször ötleteléskor, a Pinteresthez fordultam egy kis inspirációért előszoba ügyben.






































Forrás: Pinterest - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.


Nóra

7 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon szépek, mutatósak, de amikor egy négytagú család veszi le a kabátot-cipőt az előszobában, akkor azért egy beépített szekrény jól jön, sőt néha kevés is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utolsó előtti képen van szekrény ;)

      Törlés
    2. Az a kép nekem is nagyon tetszik, van szekrény, tükör, leülő hely cipővételhez (vagy táskalerakó, kinek mi) és még világos is van! Nekünk akasztós-cipős van, zárt, de még tervezünk egy szekrényt mellé, mert kevés.

      Törlés
    3. Hú, hát nekünk nem lesz ilyen szekrény, de cipős igen. Azért remélem elférünk majd hosszútávon is. :D

      Törlés
  2. Mostanában nagyon figyelem, hogy milyen apró dolgok képesek nagy változást hozni. Például az egész előszobánk bútorozott de még sem fér el benne minden. 0.Lehet hogy selejtezni kéne..1. Mert túl kevés polc van a cipős szekrényekben, sok a kihasználatlan hely és az egymásra dobált cipő. 2. Az akasztós szekrény nem elég széles( kéne plusz 5 cm), a vállfára akasztott kabátok kinyomják az ajtót. 3. A kis tárolók rengeteget jelentenek pl dobozok a felső polcokra, vagy ha a kabátok alatt elfér egy műanyag fiókos szekrény( vagy akár egy régi éjjeli szekrény). Ez mindenre igaz pl a hűtőbe is érdemesebb tárolókat venni pár kidobott élelmiszeren megtérül az ára és főzni is több kedve an az embernek. Amúgy a fiókok nagy rajongója vagyok�� 4. A jól elhelyezett akasztók is nagyon fontosak, hogy ne lógjanak egymásra a dolgok, mert átláthatatlan lesz, plusz nem átt ha van állófogas is, esernyőknek, vendégeknek. Azt hiszem mindezt magamnak is írtam emlékeztetül. Remélem másnak is segít. Egyébként gyönyörűek a képek, sok sikert örömöt és kitartást a megvalósításukhoz ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez mind nagyon jó meglátás. Köszi Leila and Sleek! ;)
      A jól szervezett tárolás, az átláthatóság a legfontosabb szerintem is. Ha nem sikerül hosszú távon rendet tartani, akkor folyamatos stressz forrássá válik a tárolás, ami igazán nem hiányzik egyikünk életéből sem.
      Én is teljesen fiók rajongó lettem az elmúlt években egyébként. Szuperül lehet bele pakolni úgy, hogy közben átlátható marad nagyobb erőfeszítés nélkül.
      Ha elfogadsz egy tanácsot, szerintem mindenképp a selejtezéssel kezdj az előszobádban, ahogy írtad is. Biztos vagyok benne, hogy van, ami már nem szükséges. :) Az is segíthet, ha esetleg néhány dolognak egy másik helyiségben találsz helyet. Például a kabátok nyáron lakhatnak máshol is (persze csak ha van erre lehetőség).

      Törlés
    2. Én eléggé minimalista vagyok☺ sajnos nem az én cuccaim foglalják a helyet. De mindenképpen átnézem azért a cipőimet biztos ami biztos. Máshová szintén azért nem lehet pakolni mert minden tele van. Sajnos a rosszul megválasztott tárolók még a legnagyobb házat is kicsivé tudják tenni. Nemrég vettem egy fiókos komodot. Életem legjobb döntése volt a párom után😁 a konmari módszer szerint behajtogatott ruhákra öröm ránézni❤

      Törlés