2018. július 17., kedd

Ezt ettem ma 6.

Nem tudom van-e számotokra hasznos különbség, de én nagyon boldog vagyok, hogy végre nem mobillal, hanem fényképezőgéppel fotóztam le a napi kajcsikat. Jó ideje készülök már rá. És egyszer (persze sok gyakorlással), majd meg is tanulok ételt fotózni jól. Nem tudom miért, de ez régóta egyik pontja a bakancslistámnak. Ideje volt hozzáfogni a megvalósításhoz. :)

Reggeli (vegán)


Overnight oats, azaz este összekevert, reggel elfogyasztott zabkása. (Azzal a kivétellel, hogy ez nem előző este készült, hanem legalább két nappal  hamarabb.)
Ez a kutyulék nem más, mint nagyszemű zabpehely (most tanultam, hogy ez valamivel egészségesebb, mint az aprószemű), chiamag, fehérjepor, kókuszcukor összekeverve, szójatejjel felöntve míg el nem lepi, plusz egy kis mogyoróvaj a tetején. Ez csücsült a hűtőben egy befőttesüvegben és türelmesen várta az elfogyasztását.
Ezen a reggelen öntöttem még rá szójatejet és raktam rá egy jó adag málnát is. Így lett teljes a reggeli.


Tízórai


Péksüti, amit a Kedvesem vett aznap reggel. Nagyon finom volt. Nem tudjuk hogyan készült. :)


Ebéd (majdnem vegán)


Mondanám, hogy vegán lasagne, de a tészta pont nem volt az, mivel csak tojásosat találtunk a boltban.
1. töltelék: padlizsán felkockázva, jó puhára főzve sok fűszerrel és végül egy kis paradicsomszósszal. 2. töltelék: tofu, szójatej, kesudió, hagyma, fokhagyma, friss bazsalikom, só és bors összeturmixolva. Ezeket rétegeztem, ahogy esik úgy puffan alapon.
A tetejére még ment egy kis vegán sajt is.

Uzsonna (vegán)





No comment. :)

Vacsora (vegetáriánus)


Hamburger mindenféle zöldségekkel, vegán sajttal, mustárral, ketchuppal, majonézzel és egy viccesen sikerült ház csicseriborsó fasírttal, ami egyáltalán nem maradt egyben, de az íze jó volt és szépen el lehetett lapítgatni a zsömlében lapos fasírt alakúra. :P
Ezekben a bolti zsömlékben egyébként mindig van valami tejszármazék, ezt jó tudni laktózérzékenyeknek. (Én is az vagyok, de nem vettem észre, hogy ilyen kis mennyiségben bajom lenne vele.)

Ti mit ettetek ma? :)

Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése