2019. január 11., péntek

Év eleji "szedd össze magad"


Eljött a január és ahogy ígértem, én is visszatértem a blogra. Nem tudom milyen gyakorisággal ugyan, de igyekszem mostantól többé kevésbé jelen lenni, mert már nagyon hiányzott.
Most talán találtam pár percet, amikor tudok egy kicsit írni. A Kedvesem még nem ért haza, a babám pedig extra hamar feküdt le, mert elég korán is kelt. Remélem holnap nem kel még korábban a mai korai lefekvés miatt, mert abból még egy vicces kis ördögi kör is kialakulhat...
(Írni egyébként kicsit nehéz, mert a cicám épp rajtam fekszik, félig pedig a touchpadon, de nincs szívem elküldeni szegényt. Neki sem volt könnyű ez az első pár hónap a kicsi babával, nem csak nekünk.) 
A babám már 4 hónapos is elmúlt. Egyes országokban ilyenkor az anyukák már rég visszamennek dolgozni én meg még csak most kezdem újra rendszeresíteni a reggeli fésülködést. Hát, nyilván az más helyzet, de attól még nekem is ideje összekapni kicsit magam. Most, hogy már majdnem eleget alszom és legtöbbször enni is van időm, úgy döntöttem, veszek egy nagyobb lendületet az új évvel és kicsit összeszedem magam. A következőkbe fogtam bele:

Elterveztem, hogy tervezni fogok

Azaz tervet készítek 2019-re. Még csak az elején járok. De mivel az év szerencsére jó hosszú, így a végéig talán a tervezéssel is elkészülök. :P Ehhez segítségül beszereztem az Artis of Life Workbookot (a digitális változatot). Persze az évtervezéshez nincs szükség ilyesmire mindenkinek, de én az a fajta vagyok, aki szereti az ilyen kis játékokat. Már két éve nézegetem ezt a workbookot, most úgy éreztem, eljött az ideje.
Ennek kitöltése keretében elkészítettem a 2019-es vision boardomat (fenti kép), amiről hogy hogy nem, máris elkezdtek megvalósulni dolgok, legnagyobb örömömre. 

30 nap jóga

Már több évben is szerettem volna megcsinálni Adriene év eleji 30 napos jóga kihívását, de még egyszer sem voltam elég elszánt ahhoz, hogy ne adjam fel a 4. nap után. Úgy döntöttem az ideit mindenképp végigcsinálom. A terhességem alatt olyan jót tett a jógázás, most is tudnám élvezni a jótékony hatását. 
(Cica leszállt rólam, nekifogott nyávogni a konyhában, pedig már kapott vacsit... Baba még alszik. Ma talán tényleg meg tudok írni egy egész posztot? Macska megint ordibál... Ez vezethet ahhoz, hogy a gyerek sem alszik már sokáig, úgyhogy ha tetszett eddig a bejegyzés, kérlek szoríts nekem hogy Maci ne ébressze fel Márkot. :)
Ma van a jóga kihívás 10. napja. Eddig még minden napot megcsináltam (már amennyit bírtam belőle, mert vannak elég húzós gyakorlatok) és máris jobban érzem magam. Kezd elmúlni a babacipelős hátfájásom. Annyira jó! Nem is értem miért nem jógáztam egész életemben rendszeresen.
(Macika kapott még enni. Talán mostantól csend lesz...)

Hug Your Home Challenge (azaz Öleld meg az otthonod kihívás)

Az utóbbi 4 hónapban nem csak blogolni és fésülködni nem volt időm, de a háztartásra sem jutott sok. Legalábbis nem annyi, mint amennyit szerettem volna. Megláttam ezt a kihívást a Youtube-on, elég lazának tűnt, gondoltam belevágok. Hátha jobb formába tudom hozni vele a kisházat.
(Maci továbbra is nyávog. Elfelejtettem ma játszani vele... lehet az a baj? Közben a babám felsírt, de szerencsére gyorsan visszaaludt. Megyek játszom egy kicsit a cicával. De akkor is megírom ma ezt a posztot.)

Napi meditáció

Pontosabban napi 3X10 perc. Na ebből ma még csak egyszer 10 perc sikerült, de egy kis kihagyás nem fogja elvenni a kedvem a dologtól. A napi egy is szuper amúgy. A három pedig igazán jó cél.

Ezek volnának azok, amiket nem könnyen, de még teljesíthetőnek érzek jelen élethelyzetemben. Az eredmény, amit várok a hónap végére, hogy fizikailag jobban érzem magam, több energiám lesz, kiegyensúlyozottabb leszek és ez valamelyest az itthoni környezeten is meglátszik majd.
(Újabb gyereksíráson és némi macska ölbemászáson vagyunk túl, de végre kész a bejegyzés!!
Visszatértem? Remélem! :)

Nóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése